آجر نما نازک

آجر نازک چیست؟

برای افزودن زیبایی و شکلی کلاسیک به نما، بدون صرف وقت، هزینه و حجم زیاد قطعا مناسب ترین گزینه و راه حل آجر نازک می باشد. آجر نازک را تقریبا به هر شکلی و در هر کجای سازه (درون،‌ بیرون، بالکن ها و پنجره ها و…) ‌می توان استفاده نمود. این نما هم چنین انتخاب خوبی برای شیروانی ها،‌ نمای دودکش شومینه، ‌خانه های ویلایی و ییلاقی و نماهای داخلی می باشد. با توجه به آسانی آن در نصب و سهولت در استفاده و دوام بالا، جای تعجب نیست که با وجود تکنولوژی و مصالح جدید هنوز هم این محصول جزو یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین مصالح در حوزه ی نمای ساختمان است.

آجر نمای نازک راهی ساده برای دیزاینی متفاوت می باشد. این  آجر ها با قطر تقریبا برابر با قطر کاشی ارائه شده اند که می توان از آنها در نمای به جای سرامیک، کاشی و مصالح دیگر استفاده کرد. اما استفاده، نصب و نگهداری آنها مانند آجر های معمولی می باشد. آجر های نازک در رنگ ها و شکل های متنوع و زیبایی در بازار توزیع می گردند که قابلیت طراحی و استفاده کاربری برای طراحان و معماران را دارد. به طور کلی با نصب آسان آجرنازک می توانید به آسانی به نمایی متفاوت و جذاب دست یابید.

آجر نازک

🔔 حتما بخوانید: آجر سفال اصفهان

مزایای آجر نازک

این محصولات که دارای درجه حرارت بسیار بالا و بدون هیچ گونه ناخالصی می باشند، دارای مزایای فراوانی می باشند که به آنها در ادامه اشاره می کنیم:

  1. مقاومت اسیدی
  2. مقاومت در برابر سایش
  3. ضد انجماد
  4. جذب آب کم
  5. سازگار با محیط زیست
  6. آسان برای حفظ
  7. کیفیت عالی
  8. قدرت قوی برای زندگی طولانی
  9. مقاومت اسیدی و قلیایی قوی
  10. نمونه رایگان

انواع آجر نازک

آجرنازک در انواع مختلفی از سطح با رنگ های مختلف، خشن، صاف، سطح مات، اندازه وجود دارد که شما می توانید طبق نیاز

مشتری آجر مورد نظر را عرضه نمایید.

🔔 حتما بخوانید: آجر ده سوراخ و ویژگی های آن

کاربرد آجر نازک در نما

تیم معماری Woods Bagot در استرالیا از آجر سیاه برای طراحی خود استفاده کرده اند. در حومه ی سالن اجتماعات مجلس سنای استرالیا واقع در ملبورن، این مجتمع آپارتمانی واقع شده که با ترکیب نمای بتنی و آجرنازک توانسته به ظاهری دلچسب برای نمای ساختمان دست یابد. آنان افزودند که: «با تغییر کاربردی آجر و عدم استفاده ی آن به شکل بومی، نمایی را ایجاد کردیم که در عین هماهنگی با محیط اطراف، خیره کننده و دلپذیر باشد».

آجر-نازک

🔔 حتما بخوانید: آجر سه گل اصفهان

بتنی که برای بدنه ی اصلی نمای استفاده شده، علاوه بر پر کردن فاصله ی بین آجر ها به آنها نوعی هارمونی بخشیده است. گویی معماران قصد بازی با رنگ را در طراحی نمای آجری را داشته اند.

شکل زیبای بالکن ها و استفاده از گل کاری های طبیعی یکی از شیوه های جلوه بخشی به نمای ساختمان می باشد که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است. همچنین نصب چراغ و نور پردازی در بالکن ها که در شب زیبایی نمای آجری را چند برابر می سازد.

🧱 قیمت به روز آجر اصفهان و سفال اصفهان (09134055216)

آجر و سفال اصفهان به علت استفاده از خاک با مشخصات کیفی بالا، جزء بهترین آجر و سفال های کشور هستند که در کلیه پروژه های ساختمانی، سوله ها و ... قابل استفاده بوده که علاوه بر مشخصات فیزیکی، مشخصات ظاهری بسیار مناسبی برای نماسازی دارند.

قیمت آجر نازک

با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع یافتن از آخرین قیمت این محصول به نمایندگی های معتبر فروش آجر نازک مراجعه کرده و یا می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =